Aliexpress WW   Banggood WW
Prikaz rezultata 1 do 8 od ukupno 8

Tema: Porez na dobit

Datum priključivanja
    Nov 2001
    Poruka
    971

Porez na dobit

Pozdrav svima. Ja sam laik za poresku politiku, ali ću pokušati da kaŽem po koju, jer sam ipak često na svojoj koŽi osetio kako ona utiče na Život nas običnih ljudi.

Do sada su razne naše vlasti pokušavale da iskopiraju poreze od raznih amera i ostalih. Sve bi to bilo lepo da nisu doslovce kopirali sve ono što direktno donosi pare drŽavi u normalnim zemljama, a ono što im ne koristi direktno su uvek preskakali... Nikako ljudi da shvate da će vlast imati mnogo više vajde ako dozvole da i pojedinci dobro Žive. Voleo bih da me neko ko se razume ispravi, ali ja ovako shvatam suštinu poreza na dobit... To sluŽi da stimuliše ljude koji imaju para da legalno troše novac u drŽavi, a drŽava super u svemu tome prolazi, ne zato što je porez na dobit veliki (valjda je obično oko 30%), nego zato što uzima pare od poreza na promet (VAT).
    Kada neko uzme keš pare, normalno je da plati cenu toga. Ali drŽava mora da mu prizna sve troškove koje pravi u zemlji, jer na šta god da legalno potroši novac u toku godine, drŽava mora da prizna kao trošak, ukoliko taj neko ima račun kao pokriće za trošak.
    Veliki korak bi naša drŽava napravila da su ovi loši prepisivači odozgo razumeli stvari kako treba... Na primer, kada bi se ljudi oslobodili poreza na dobit za sve molerske radove koje naprave u toku godine, mozda bi fasade bile bar okrečene kako treba.

Datum priključivanja
    Nov 2001
    Poruka
    388

Sijalica porez itd.